Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Rozpoczęła się kampania Europejskich Jabłek Dwukolorowych

2014-11-25 15:38

Odpowiada on za kompleksową obsługę medialną projektu oraz logistykę okołotargową w Chińskiej Republice Ludowej a także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych” realizowana będzie przez 36 miesięcy w trzech 12 miesięcznych etapach. Działania zaplanowane w ramach programu w pierwszym roku skupią się głównie na dotarciu do managerów i handlowców poprzez działalność eventową: organizację, obsługę medialną, PR-ową i logistyczną targów, konferencji oraz spotkań z przedstawicielami sieci handlowych. Wydarzeniami, które rozpoczęły realizację programu „Unii Owocowej” były targi WOP DUBAI oraz targi FVF w Pekinie.

Infinity Media w konsorcjum z Legend Group odpowiada za działania informacyjno-promocyjne, obsługę medialną projektu w prasie, internecie oraz na outdoorze. Program kampanii realizowany na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Chińskiej Republiki Ludowej  został zaprojektowany jako wielonarzędziowa kampania informacyjno-promocyjna skierowana do trzech grup docelowych. Najważniejszymi jej elementami  będą działania zmierzające do nawiązania bezpośrednich kontaktów z managerami oraz handlowcami poprzez uczestnictwo w targach i wystawach międzynarodowych, misjach gospodarczych, konferencjach i spotkaniach branżowych, co powinno doprowadzić do nawiązania bezpośrednich negocjacji handlowych.

Dotarcie do liderów opinii, mediów oraz administracji zapewnią działania internetowe, reklama, PR
i prasa. Zaplanowane strategia promocyjna skierowana do wszystkich grup docelowych ma na celu promowanie europejskich jabłek dwukolorowych, do których zalicza się odmiany uprawiane w całej Europie (m.in. Szampion, Gala, Golden Delicious, Red Jonaprince oraz Idared), stworzenie pozytywnego wizerunku na rynkach docelowych, co w rezultacie wpłynie na zwiększenie świadomości produktów w odniesieniu do jakości, smaku, metod produkcji oraz zbuduje pozytywne postawy konsumenckie.

Działania promocyjno-informacyjne „Europejskich Jabłek Dwukolorowych” są wynikiem wygranego przetargu Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” przez Infinity   Media w konsorcjum z Legend Group.

 


Fot. Targi w Dubaju

 


Fot. Targi w Pekinie

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE