Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Coraz więcej problemów z „pekinką”

2016-03-16 11:00

Wygląda na to, że jakość krajowej kapusty pekińskiej staje się coraz większym problemem. Jak to należy rozumieć?  Skąd te problemy i tak duża ich skala? W Polsce, w czasie przygotowywania kapusta wygląda znakomicie. Apetyczna, czysta po zdjęciu liści. A po kilku dniach od załadunku…

Dzisiejszym materiałem chcielibyśmy wywołać dyskusję nad zagadnieniem jakości – dlaczego nasi wschodni klienci narzekają?  Czy są to narzekania uzasadnione?

 W tym celu, aby przyjrzeć się bliżej problemowi, posłużymy się zdjęciami i filmami otrzymanymi od jednego z eksporterów. W czasie przygotowywania ,, pekinka” pochodząca z chłodni wyglądała bardzo obiecująca. Zielona , czysta w skrzyniopaletach, czysta w środku po przekrojeniu. Towar po spaletyzowaniu  czekał w chłodni na auto 3 dni, po czym jechał 9 dni (z przeładunkiem na inne autko po drodze). Temperatura transportu i kapusty na miejscu rozładunku wynosiła 2,7 – 3,2 st. Celsjusza.

Po otwarciu auta stwierdzono niewłaściwą jakość kapusty – widać to w załączonych linkach prezentujących zdjęcia i filmy w czasie rozładunku.

https://goo.gl/photos/Fe7dz3z2HJio6yXi6 zdjęcia

https://goo.gl/photos/Yk2okarHpK2gUMLW6  filmy

Jaki jest Waszym zdaniem najbardziej prawdopodobny powód powstania tych wad?  Chcielibyśmy  poznać opinie naszych Czytelników w tym względzie. Choćby w celu zminimalizowania ryzyka utraty jakości kapusty na przyszłość.

Zapraszamy do komentowania zagadnienia jakości poniżej.

Zobacz więcej: Kapusta pekińska

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE