Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Jabłka do Chin i ZEA?

2014-07-31 10:34

Agencja Rynku Rolnego podpisała umowę z konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” (Lider) i Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant) w sprawie promocji jabłek.

Program ten realizowany jest w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich i promuje europejskie świeże jabłka.

Celem kampanii pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” jest przede wszystkim:

  • zbudowanie pozytywnej postawy konsumpcyjnej i nabywczej wobec produktu objętego programem, skutkującej wzrostem świadomości nt. walorów jabłek oraz europejskich standardów jakości produkcji,
  • zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na wybranych dwóch rynkach docelowych.

Kampania ma charakter promocyjno-informacyjny, a jej strategia zakłada podjęcie intensywnych działań promujących europejskie jabłka dwukolorowe, które skupią się przede wszystkim na podkreśleniu cech tych owoców, ich walorów spożywczych i smakowych.

Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:

  • grupa główna: managerowie, handlowcy, przedstawiciele firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych,
  • grupa pośrednia: konsumenci,
  • grupa wspierająca: administracja, liderzy i kreatorzy opinii, media.

Działania w ramach programu obejmują m.in.:

  • udział w imprezach targowych i organizację wydarzeń okołotargowych,
  • organizację misji gospodarczych i study tour
  • emisję reklam w prasie,
  • emisję reklam outdoorowych,
  • prowadzenie witryny internetowej,
  • działania SEM/SEO,
  • social media i blogi.

Łączna wartość ww. kampanii wynosi 4 996 924,00 euro netto i jest finansowana w 50 proc. (tj. w kwocie 2 498 462,00 euro) ze środków UE, a w 30 proc. (tj. w kwocie 1 499 077,20 euro) z budżetu krajowego. Pozostały 20 proc. wkład własny (tj. kwota 999 384,80 euro) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Organizacją wdrażającą, czyli organem wykonawczym programu jest konsorcjum w składzie: Infinity Media Sp. z o. o. (Lider) i Legend Group Sp. z o. o. (Konsorcjant).

Zobacz więcej: Jabłka

Słowa kluczowe: jabłka, eksport, promocja jabłek, chiny, zea
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE