Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Rusza kampania promująca polskie owoce jagodowe

Do 28 grudnia br. ma zostać podpisana umowa na realizację kampanii promującej spożycie owoców miękkich na rynkach europejskich pt. "Niezwykłe właściwości zwykłych owoców". Trzyletni budżet na te działania wynosi 4 mln euro, z czego ponad 20-proc. funduszy pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw - podaje portalspozywczy.pl. Kampania ma być realizowana w Polsce, Austrii, Szwecji, Finlandii oraz w Czechach, a gatunkami objętymi promocją są borówka wysoka, truskawka, malina i porzeczka czarna.

Poprzez realizację zaplanowanych działań kampanii w chcemy zbudować pozytywną postawę konsumenta wobec promowanych produktów a tym samym spowodować wzrost ich spożycia - podkreśla Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP koordynujący całą akcją.

Działania podejmowane w ramach unijnej kampanii w latach 2015-17 kierowane będą głównie do kobiet prowadzących gospodarstwa domowe, a także do dzieci i młodzieży w placówkach szkolnych, lekarz i dietetyków oraz przedstawicieli firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych i mediów. Pieniądze zostaną więc wydane na kampanie w prasie konsumenckiej, w prasie branżowej oraz w internecie.

Realizatorami kampanii, oprócz Związki Sadowników RP są Krajowe Stowarzyszenie Producentów Czarnych Porzeczek, Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej oraz Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki.

 

 

 

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE