Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Chcą promować owoce miękkie

Trzyletni program, którego łączny budżet ma przekroczyć nieco 6 mln euro, będzie dotyczył truskawek, malin, porzeczek i borówki amerykańskiej. Wprawdzie Komisja Europejska, która wykłada w przypadku takich działań 50 proc. kwoty, nie zgadza się, aby wychwalać zalety owoców z konkretnego kraju. Nie jest to jednak dla nas przeszkodą - zwraca uwagę "Rz".

– Jesteśmy czołowym producentem truskawek, malin i porzeczek i borówki amerykańskiej w Europie. Jeżeli więc dzięki kampanii mieszkańcy Unii zaczną jeść więcej tych owoców, to my skorzystamy na tym najbardziej – wyjaśnia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP.

Zobacz cały artykuł na stronie "Rz".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE