Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Kampania "Pij mleko" osiąga punkt kulminacyjny

2009-07-01 00:00

Jak informuje serwis rolnicy.com kampania „Milk – Drink it up!” (Pij mleko) osiąga punkt kulminacyjny: europejska komisarz Mariann Fischer Boel ogłasza zwycięzców konkursu fotograficznego „Siła mleka”.

Mariann Fischer Boel, europejska komisarz odpowiedzialna za kwestie rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich, ogłosi, podczas wizyty w jednej z paryskich szkół, trzech zwycięzców konkursu „Siła mleka”. Konkurs ten został zorganizowany w ramach europejskiej kampanii informacyjnej pod hasłem „Milk – Drink it up!” (Pij mleko) mającej na celu przybliżenie Europejczykom korzyści płynących ze spożywania mleka i produktów mlecznych, będących zdrową alternatywą dla żywności i napojów o małej wartości odżywczej.

„W obecnych czasach odżywianie wpływa nie tylko na naszą kondycję fizyczną, lecz także w coraz większym stopniu na nasze samopoczucie. Mogą to potwierdzić 22 miliony młodych Europejczyków cierpiących z powodu nadwagi i otyłości. Unia Europejska przeznaczyła w tym roku już ponad 55 mln euro na sfinansowanie europejskiego programu „Mleko dla szkół”, wyjaśnia komisarz Fischer Boel. „Konkurs fotograficzny stanowi część naszych wysiłków podejmowanych w celu uwrażliwienia dzieci i nastolatków na kwestię zdrowego odżywiania. Dlatego też jestem zachwycona, że tak wielu młodych ludzi przy pomocy swojej kreatywności pokazało nam jak bardzo lubią produkty mleczne.”

Przeczytaj więcej na ten temat w serwisie rolnicy.com

Źrodło: www.europa.eu

Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem