Marwit rozwija swoją ofertę
2012-04-05 09:00
Źródło:
fresh-market.pl za portalspozywczy.com.pl (ik)
Sprzedaż produktów firmy Marwit rozwija się z roku na rok, przy czym rozwój segmentu sałat jest dynamiczny. W ofercie w tej chwili są także owoce krojone: Świeży Ananas i Świeży Melon. Jednak są zbyt krótko dostępne na rynku, żeby w pełni ocenić ich sprzedaż.
Marwit działa także w kategorii świeżych niepasteryzowanych soków. Do tej pory w ofercie pojawiały się m.in. soki: marchewkowo-pietruszkowy, jabłkowy z owocami rokitnika, jabłkowy z owocami pigwowca japońskiego, z czerwonych winogron. Są to propozycje, które mają zaciekawić konsumentów i pomóc im zapoznać się z bardziej oryginalnymi smakami. Teraz wprowadzany jest na stałe do oferty firmy świeży sok ananasowy.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE
Produkty convenience i eko mało popularne
2012-04-03 08:40
Trendy występujące w branży spożywczej można podzielić na trzy kategorie: tradycja, wygoda i ekologia.
czytaj dalej
Marchew ma małe szanse na eksport
2012-04-02 17:22
Rynki Rosji i Ukrainy pełne są rodzimej i taniej marchwi. W tej sytuacji niewiele miejsca zostaje na towar importowany.
czytaj dalej