Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Fresh-market.pl to najbardziej aktualne na rynku ceny owoców i warzyw

Wykup abonament

Ekspert: Klienci e-sklepów spożywczych chcą być traktowani indywidualnie

2018-06-21 14:54

–  Prawdopodobnie nie ma drugiej branży w e-commerce, w której logistyka odgrywałaby tak ważną rolę jak w sektorze spożywczym. Klienci tego typu e-sklepów wśród powodów robienia zakupów online wymieniają oszczędność czasu jako ten najważniejszy. Innym kluczowym elementem jest elastyczna dostawa do domu, dostosowana do preferencji klienta. Nic dziwnego, gdyż produkty z kategorii FMCG to nie książka czy odzież, których późniejsza dostawa nie będzie miała większego znaczenia dla klienta. Kolejnym najczęściej wskazywanym motywatorem do zakupów spożywczych online jest duży wybór produktów, z którym mamy do czynienia w hipermarketach stacjonarnych. Co ciekawe, cena nie jest głównym czynnikiem motywującym do dokonywania zakupów w sieci –  mówi ekspert YouLead.

– Myśląc o sukcesie w tej branży trzeba położyć duży nacisk na wygodę dokonywania zakupów – zarówno przez laptopy, jak i urządzenia przenośne i to z dużym wskazaniem na te drugie. Warto też zadbać o szybkość i jakość dostawy, a więc o szeroko pojętą logistykę oraz usprawnienie procesu zakupowego – zarówno dla klientów pojawiających się w sklepie po raz pierwszy, jak i dla tych, którzy wracają po raz kolejny. To wszystko buduje zaufanie do e-sklepu, które przekłada się na powtarzające się wizyty – podsumowuje Marek Molicki. 

Więcej. Przejdź do artykułu

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem