Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Korzystaj z serwisu bez ograniczeń - porównuj szczegółowe ceny, czytaj pełne artykuły!

Wykup abonament

Green Caffe Nero na EEC 2017: Siłą naszej marki są bariści

2017-05-11 16:16

Krzysztof Kaliciński podkreślił, że wyzwaniem jest motywowanie pracowników. – Młodzi ludzie szukają wygody. Świat stoi dla nich otworem, nie boją się nowych rzeczy. Jak ich przekonać do pracy? Z moich doświadczeń wynika, że nie pieniędzmi. Podwyżka nie wpływa na nich motywująco. Stawiamy na szeroko pojętą atmosferę pracy, płaską strukturę, unikamy korporacyjnych schematów. Inwestujemy w motywację i zaangażowanie, aby naszym pracownikom chciało się pracować dla marki, która jest coś warta. Uważam, że robimy to z sukcesem. Badania pokazały, że nasi bariści uzyskali wysoką notę (9,3/10) od konsumentów. To sukces tym większy, że mamy 70-proc. rotację pracowników - mówił Krzysztof Kaliciński.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

Więcej. Przejdź do artykułu

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem