Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Dzieci w centrum uwagi

2007-07-24 00:00
W Poznaniu w dniach 17-20 września odbędzie się kolejna edycja targów Polagra-Food.
Na 18-19 września zapowiedziano piąty już cykl spotkań dla przedstawicieli handlu, pod wspólną nazwą “Dwa Dni dla Dystrybucji”.

“Dwa Dni dla Dystrybucji” to konferencje, panele dyskusyjne i spotkania nieformalne dla przedstawicieli sieci handlowych, właścicieli sklepów, menedżerów lokali gastronomicznych, producentów, hurtowników, detalistów i organizacji kupieckich.

Podobnie jak w latach ubiegłych, głównym założeniem organizatorów jest przekazanie praktycznej i rzetelnej wiedzy na temat nowych trendów na rynku, ale również stworzenie platformy dialogu i wymiany doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. 

W tym roku w ramach spotkań przewidziane są dwie konferencje - “Rynek Marek Własnych w Polsce” oraz “Rynek Żywności dla Dzieci w Polsce”, panele dyskusyjne, wystawy, Klub Dystrybutora oraz Gala Dystrybucji.

Żywność dla dzieci stanowi niezwykle ważny i prężnie rozwijający się segment handlu wyrobami spożywczymi.

Producenci starają się sprostać oczekiwaniom rodziców, a także wymaganiom stawianym im przez prawo.

Podczas konferencji pt. “Rynek Żywości dla Dzieci w Polsce”, eksperci omówią rozwój, zmiany oraz czynniki kształtujące wielkość i charakter rynku dziecięcego w Polsce. Rozważaniom zostanie poddany również temat dziecka jako konsumenta i jego udział w procesie zakupowym.

Organizatorzy zadbali o specjalną przestrzeń, poświęconą w całości żywności dla dzieci.
Postaramy się odpowiedzieć na pytanie “Jak wykorzystać duży potencjał tego rynku dla jego dalszego, harmonijnego rozwoju, przy jednoczesnym upowszechnianiu zdrowego, nowoczesnego żywienia dzieci” – mówi Anna Olejniczuk-Merta z Instytutu Badania Rynku Koniunktur i Konsumpcji.

KONFERENCJA
RYNEK ŻYWNOŚCI DLA DZIECI W POLSCE
19 września 2007
Godzina 11.00 – 13.30
Pawilon 8A, Sala konferencyjna nr 1, piętro pierwsze

W programie:
Kierunek rozwoju rynku dziecięcego w Polsce.
Jaki jest stosunek Polaków do produktów dziecięcych?
Jak przemiany socjo-demograficzne na rynku dziecięcym i młodzieżowym wpływają na formaty sklepów?

Budowanie marki dla dzieci na przykładzie producenta.
Dystrybucja produktów dla dzieci na przykładzie sieci handlowej.

Panel dyskusyjny ekspertów:
Współczesne dziecko, jako klient i konsument.
Aktywność i edukacja rynkowa dzieci – drogą do kształtowania racjonalnego czy superkonsumenta?

Prelegenci:
AGNIESZKA BUJAK - Menedżer ds. Komunikacji w ACNielsen Polska Sp. z o.o. Specjalizuje się w badaniach panelu handlu detalicznego, głównie dla rynku kawy i słodyczy.
ELŻBIETA DMOWSKA-MĘDRZYCKA - Właścicielka MediaDem agencji konsultingowej i PR, zdobyła praktyczne doświadczenie handlowe jako szef sprzedaży i organizator szkoleń w firmie dystrybucyjnej, przez wiele lat była redaktorem naczelnym w prasie handlowej.
Dr MARIA ANDRZEJ FALIŃSKI - Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Członek Zarządu Eurocommerce.
IWONA JABŁONOWSKA – Project Manager w Tesco Polska Sp. z o.o. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w zakresie R&D, NPD, systemów zarządzania jakością.
MICHAŁ KOCIANKOWSKI - Dyrektor ds. Obsługi Klientów IQS and QUANT Group Sp. z o. o. Specjalizuje się w badaniach związanych ze strategią marketingową i komunikacją.
MAREK MARZEC - Menedżer ds. Zapewniania Jakości na Europę Wschodnią MGB Polska, przewodniczący Komitetu Współpracy Producenci-Dystrybutorzy POHiD. Od 1993 r. związany z Grupą Metro/Makro.
BARBARA MIKUSIŃSKA-OZDOBIŃSKA - Redaktor Naczelna czasopisma branżowego Handel.
ANNA OLEJNICZUK-MERTA - Prof. dr hab.  z  Instytutu Badania Rynku Koniunktur i Konsumpcji, wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego   
TOMASZ SANDOMIERSKI - Dyrektor ds. Marketingu spółki Indykpol S.A.
MAŁGORZATA WIĘCH - Wiceprezes Zarządu Polskiej Izby Handlu. Od 1990 roku związana z handlem jako praktyk. Na bazie dotychczasowych doświadczeń w 2001 roku stworzyła nową franchisingową sieć placówek detalicznych o nazwie Sklepy Polka.
ANDRZEJ WOJCIECHOWICZ  - Tesco Polska Sp. z o.o., w 1996 roku, jako prezes Polskiego Stowarzyszenia Handlu Detalicznego, patronował inicjatywie i tworzeniu centrali zakupowej dla polskich sieci detalicznych.



Źródło: fresh-market.pl, na podstawie PAP, PPR I TVP (Redakcja Rolna)
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem