Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Polagra-Food o markach własnych

2007-07-24 00:00
W programie Polagry-Food 2007, 18 września odbędzie się konferencja pt. “Rynek Marek Własnych w Polsce”. Podczas prezentacji przewidziano panel dyskusyjny pt. “Marki własne a marki producentów”.

Praktycy, eksperci i dziennikarze podsumują rynek firm budujących swoją siłę na markach własnych.

Badania przeprowadzone przez ACNielsen dowodzą wzrostu udziałów marek własnych w koszyku FMCG oraz wzrostu akceptacji konsumentów dla tego typu produktów.

“W roku 2006 marki własne ogółem odpowiadały za 9 proc. sprzedaży koszyka FMCG. Rok wcześniej ich udział był o ok. 1/3 mniejszy. Tak silny wzrost znaczenia marek własnych sterowany jest głównie przez rozwój sieci dyskontowych, w których odpowiadają one za ponad 50 proc. sprzedaży” - mówi Agnieszka Bujak Communications Manager ACNielsen.

Uzupełnieniem wydarzeń konferencyjnych będą wystawy, m.in. wystawa multimedialna pt. “Marki własne”.

Na ekranach plazmowych zaprezentowane zostaną produkty, ekspozycje w sieciach handlowych, promocje marek własnych oraz wywiady z konsumentami i ich opinie na temat marek własnych, oferowanych w sieciach handlowych.

Udział we wszystkich wydarzeniach “Dwóch Dni Dla Dystrybucji” jest bezpłatny (upoważnia bilet wstępu na teren MTP).

O randze “Dwóch Dni dla Dystrybucji” najlepiej świadczy zaangażowanie kluczowych organizacji branżowych, patronujących temu wydarzeniu: Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD), Polskiej Izby Handlu (PIH), Naczelnej Rady Zrzeszeń Handlu i Usług oraz Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH).

KONFERENCJA
RYNEK MAREK WŁASNYCH W POLSCE

18 września 2007
Godzina 11.00 – 13.30
Pawilon 8A, Sala konferencyjna nr 1, piętro pierwsze

W programie:
Sukces marki własnej – szanse powodzenia na rynku.
Ewolucja marki własnej w Polsce – prezentacja badań rynkowych ACNielsen.
Rozwój nowoczesnego handlu w Polsce a zmiany zakupowe Polaków - konsekwencje dla marki własnej.
Jakość produktów marki własnej w branży FMCG.
Proces planowania rozwoju oferty a trendy rynkowe, na przykładzie sieci handlowej.   

Panel dyskusyjny ekspertów:
Marki własne a marki producentów – walka o konsumenta.



Źródło: fresh-market.pl, na podstawie PAP, PPR I TVP (Redakcja Rolna)
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem