Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Tesco promuje polskie produkty

2007-07-13 00:00
Eksport polskich produktów do krajów Unii Europejskiej prężnie się rozwija. Dzięki podpisanym umowom z Tesco, liczba sprzedawanych produktów do Wielkiej Brytanii może dodatkowo wzrosnąć.

Współpracę z Tesco podjęły już Dawtona (producent przetworów owocowo-warzywnych) i Jutrzenka. Trwają także rozmowy z firmami takimi jak: Wedel, Mispol, Profi, Sokołów i Agros Nova.

Szacuje się, że wartość eksportu polskich produktów za pośrednictwem sieci sklepów Tesco może wynieść w 2007 r. 500 mln euro, czyli o 200 mln euro więcej niż w 2006 r.

W minionym roku wartość eksportu z Polski do Wielkiej Brytanii wzrosła o 72 proc.


Źródło: fresh-market.pl, na podstawie “Rzeczpospolita”, mk
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem