"Pitaja już nie jest produktem niszowym wśród indyjskich konsumentów"
2025-06-05 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Pitaja staje się coraz bardziej popularnym produktem wśród konsumentów w Indiach, mówi Shubha Rawal, szef działu zaopatrzenia w firmie IG International: "Popyt na pitaję w Indiach znacząco wzrósł w ciągu ostatnich kilku lat. To, co zaczęło się jako niszowa, egzotyczna oferta, teraz jest szeroko rozpoznawane.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem