Ràfols chwali się tożsamością firmy na targach Fruit Attraction.
Jej filozofia opiera się na świadczeniu spersonalizowanych usług dostosowanych do potrzeb każdego klienta, bez względu na jego wielkość. Produkty reprezentują wyższą jakość. Docierają one do stołu konsumenta w najlepszym stanie, ponieważ firma nadzoruje każdy krok
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.