Logowanie / Rejestracja Koszyk: 0 szt. 0
Dzisiaj jest Poniedziałek 28 września 2020. Od wczoraj dodano 1410 ceny w 9 kategoriach. Życzymy miłego dnia.

Mieszanki sałat coraz popularniejsze na rynku

  |   Źródło:
Na polskim rynku coraz większą popularność zyskują gotowe do spożycia mieszanki sałat. Coraz więcej klientów sięga po mieszanki sałat, które są umyte, pocięta, hermetycznie zapakowane i w związku z tym bardzo łatwe do przygotowania i podania na stół.

Segment ten rozwija się szybko i nie dziwi, że rośnie w nim konkurencja. W ubiegłym tygodniu swą premierę miała kolejna marka takich sałat – FreshLine firmy Avit. Nowa marka oferuje mieszanki sałat (Lodowa, Lollo Rossa, Lollo Biondo, Salanova, Radicchio, Escarole) z krajowych upraw. W niedalekiej przyszłości znajdą się tam również szpinak, roszponka,  rukola i inne.
 

Dodaj komentarz
Dodając komentarz jako niezalogowany użytkownik, obok komentarza zostanie umieszczony Twój adres IP
Redakcja nie odpowiada za treści umieszczane w serwisie przez użytkowników. W przypadku pojawienia się treści uznawanych powszechnie za obraźliwe Redakcja podejmie starania mające na celu niezwłoczne usunięcie takich materiałów. W przypadku umieszczenia przez użytkownika treści uznawanych za obraźliwe lub innych treści niezgodnych z prawem, portal zastrzega sobie prawo do natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników.