Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Kampania promująca gruszki w UE

2008-11-18 00:00

W UE rusza kampania promująca wśród unijnych dzieci konsumpcję gruszek.

Podobnie jak w przypadku wcześniej rozpoczętej kampanii promującej brzoskwinie i nektarynki znakiem rozpoznawczym i bohaterem promującym jedzenie owoców jest podobny do znanego na całym świecie Supermana super bohater Mr Fruitness.

Koszt projektu finansowanego przez Komisję Europejską wyniesie 4,0 mln euro, a kampania skierowana będzie do dzieci w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. W najbliższych miesiącach w głównych punktach i centrach handlowych można się spodziewać serii promocji wspierających zakupy gruszek, które będą polegały przede wszystkim na informowaniu o zdrowym odżywianiu i walorach odżywczych.

Dla najmłodszych przygotowano szereg gadżetów i nagród między innymi w postaci płyt CD zawierających specjalną „gruszkową” grę z Mr Fruitnessem.

Źródło: fresh-market.pl (kz), na podstawie FAMMU/FAPA

Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem