Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Mniejsza sprzedaż jabłek Pink Lady w UE

Firma Pink Lady odnotowała spadek sprzedaży jabłek popularnej marki na rynku UE na tle ogólnego spadku konsumpcji jabłek w Europie.

Według statystyk firmy Pink Lady, w sezonie 2018/2019, na rynku unijnym zostało sprzedanych 170 tysięcy ton jabłek, podczas gdy w sezonie 2017/2018 liczba ta wynosiła 178 tysięcy ton. Jako jeden z czynników, który wpłynął na sprzedaż, firma wskazuje niekorzystne warunki pogodowe w okresie zbiorów. Pisze o tym portal east-fruit.com, przywołując tekst z FruitNews.ru

Przedstawiciele firmy Pink Lady zauważyli, że pomimo spadku sprzedaży, Pink Lady utrzymuje stabilną pozycję na trudnym rynku UE.

W szczególności wzrost sprzedaży jabłek Pink Lady zaobserwowano w Holandii (+15 procent; do 10 tys. ton), Francji (+14 procent; do 22,2 tys. ton) i Wielkiej Brytanii (+9 procent; do 33 tys. ton) . Wzrosła również sprzedaż owoców w Irlandii (+5 procent), Niemczech (+1,5 procent) i Francji (+0,8 procent). Tym samym firma kończy sezon pozytywnie.

Firma wyjaśnia swój sukces na rynkach Niemiec, Hiszpanii i Belgii udaną kampanią marketingową marki Pinkids. Sprzedaż jabłek pod tą etykietą wzrosła o 20 procent. Ponadto rośnie świadomość marki. W 7 krajach na 10 popularność marki przekroczyła 80 procent. Na przykład w Belgii jabłka Pink Lady są znane 81 procentom konsumentów, w Irlandii - 92 procentom, w Danii - 89 procentom konsumentów.

Słowa kluczowe: jabłka, Pink Lady, rynek jabłek, owoce
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE