Logowanie / Rejestracja Koszyk: 0 szt. 0
Dzisiaj jest poniedziałek 13 lipca 2020. Od wczoraj dodano 2220 ceny w 15 kategoriach. Życzymy miłego dnia.

EEC 2017: W komunikacji z konsumentem liczy się pomysł

  |   Źródło:
Jak komunikować się z konsumentami w dobie digitalizacji i zmienności zachowań konsumenckich? - Trzeba rozprawić się z mitem zaangażowania konsumenta w życie marki. W komunikacji wraca stara dobra zasada, że najważniejszy jest pomysł - mówił Radosław Kaczmarek, partner agencji strategicznej Melting Pot, podczas sesji "Nowy konsument, nowa ekonamia", która odbyła się w ramach IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Więcej. Przejdź do artykułu
Dodaj komentarz
Dodając komentarz jako niezalogowany użytkownik, obok komentarza zostanie umieszczony Twój adres IP
Redakcja nie odpowiada za treści umieszczane w serwisie przez użytkowników. W przypadku pojawienia się treści uznawanych powszechnie za obraźliwe Redakcja podejmie starania mające na celu niezwłoczne usunięcie takich materiałów. W przypadku umieszczenia przez użytkownika treści uznawanych za obraźliwe lub innych treści niezgodnych z prawem, portal zastrzega sobie prawo do natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników.