Twój kompas na rynku owoców i warzyw
Używaj na co dzień
Tu jesteś:  »   »  Czy marce spożywczej potrzebna jest znana twarz?

Czy marce spożywczej potrzebna jest znana twarz?

  |   Źródło:
Znane twarze polecające konsumentom produkty spożywcze to trend marketingowy znany od bardzo dawna. Już w 1909 roku kultowy kierowca rajdowy tamtych czasów - Berney Oldfield - firmował swoim wizerunkiem Pepsi Colę, podkreślając jej pobudzające właściwości - wspomina Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

Więcej. Przejdź do artykułu
Dodaj komentarz
Dodając komentarz jako niezalogowany użytkownik, obok komentarza zostanie umieszczony Twój adres IP
Redakcja nie odpowiada za treści umieszczane w serwisie przez użytkowników. W przypadku pojawienia się treści uznawanych powszechnie za obraźliwe Redakcja podejmie starania mające na celu niezwłoczne usunięcie takich materiałów. W przypadku umieszczenia przez użytkownika treści uznawanych za obraźliwe lub innych treści niezgodnych z prawem, portal zastrzega sobie prawo do natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników.

Ceny warzyw i owoców

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj świeże informacje

Waluty

USD 3.391 PLN -0.29%
EUR 4.174 PLN -0.17%
RUB 0.060 PLN +0.00%
więcej