Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Korzystaj z serwisu bez ograniczeń - porównuj szczegółowe ceny, czytaj pełne artykuły!

Wykup abonament

Różowa wstążka na bananach Chiquita

2017-10-10 13:32

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na ważny i bliski wszystkim temat, który powinien być podejmowany nie tylko w październiku. Każdego roku bowiem, spośród milionów nowych zachorowań na raka, rak piersi jest najczęściej rozpoznawanym nowotworem u kobiet. Banan jest jednym z najpopularniejszych owoców świata i idealną przekąską zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Sam lub jako dodatek, bardzo często jest elementem codziennej diety. Dlatego właśnie marka Chiquita, której banany są obecne w wielu domach, postanowiła wykorzystać ten fakt dla dobra społecznego. Celem październikowej kampanii i różowych naklejek ze wstążką jest zwrócenie uwagi jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.

Chiquita jest wiodącą firmą na świecie obecną na niemalże 70 rynkach i zatrudniającą 18 000 osób w 25 krajach. Na każdym rynku na którym jest obecna, Chiquita nieustannie pracuje nad tym by być ulubioną marką bananów wśród konsumentów. Zapewnia konsumentom i klientom najwyższą jakość owoców i usług oraz konsekwentnie tworzy stałą wartość dla klientów, dostawców, pracowników i lokalnych społeczności, szanując przy tym środowisko naturalne.

 

 

Słowa kluczowe: banany, Chiquita, akcja
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE