"Konsumpcja cytryn odmiany Verna na początku sezonu jest wyższa niż w ubiegłym roku"
2024-05-22 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Początek kampanii cytrynowej Verna był „oddechem świeżości dla rynku” - twierdzi Juan Antonio Martínez Rubio, menadżer firmy Toñifruit. Dzięki swojej „spektakularnej świeżości i jakości” kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem rynków, „a spożycie w trakcie kampanii było duże.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



