Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Korzystaj z serwisu bez ograniczeń - porównuj szczegółowe ceny, czytaj pełne artykuły!

Wykup abonament

Niesmaczne billboardy Intermarché?

2014-09-01 13:04

Kampania sieci Intermarché odwołuje się do zainicjowanej przez "Puls Biznesu" akcji #JedzJabłka. W czerwony kontur jabłka wkomponowano flagę Polski.

- Sieć Intermarché włącza się w inicjatywę wspierania polskich sadowników i przedsiębiorców rolnych, którzy są dla nas ważnymi partnerami biznesowymi - tłumaczy Bartłomiej Tarłowski, PR manager Grupy Muszkieterów. - Opatrzyliśmy to hasło odpowiednią symboliką oraz sprowadziliśmy do obowiązku patriotycznego, który jeszcze nigdy nie był tak smaczny - dodaje zupełnie poważnie.

Ogólnopolska kampania billboardowa prowadzona jest od 21 sierpnia w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Projekt plakatu przygotowała agencja Opus B, za kampanię outdooru odpowiada AMS. Firma dziś ma pokazać kolejną odsłonę kampanii.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE