Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Korzystaj z serwisu bez ograniczeń - porównuj szczegółowe ceny, czytaj pełne artykuły!

Wykup abonament

Promocja YABU w centrum Warszawy

2017-07-24 11:06

Niedawno na rynku pojawił się nowy napój energetyczny, produkowany jedynie z naturalnych produktów. Yabu, bo tak nazywa się nowy energy drink, w 99,5 proc. składa się z soku jabłkowego wytłaczanego na zimno (NFC), w 5 proc. z CO2  oraz z naturalnej kofeiny pozyskiwanej z liści zielonej herbaty oraz 0,02%  ekstraktu z guarany. Produkt ten nie zawiera konserwantów, barwników, wody ani cukru.

To bardzo egzotyczne połączenie naturalnego soku jabłkowego z napojem energetycznym, którym interesuje się coraz więcej konsumentów. Grupa La Sad, producent napoju Yabu nie pozostaje przy tym bierna i sama bardzo intensywnie inwestuje w marketing nowego produktu.

W miniony weekend smak nowego polskiego energy drinka Yabu mogli poznać Warszawiacy spacerujący w samym centrum Warszawy. Pod Pałacem Kultury i Nauki wyrosła gigantyczna puszka Yabu i miasteczko, w którym można było zdobyć puszki nowego napoju i wychiloutowć się w promieniach słońca. Zainteresowanie Yabu było duże, nam również udało się spróbować tego „egzotycznego” energetyka.

Pierwsze spostrzeżenia? Lekki, wyjątkowo jabłkowy, gaszący pragnienie (zwłaszcza mocno schłodzony) i pobudzający, a przy tym nie powodujący rewolucji żołądkowych napój. Naprawdę warto spróbować.

Swoją drogą, sok jabłkowy w wersji gazowanej jest naprawdę pyszny :)

 

 

Słowa kluczowe: energy drink, yabu, la sad
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE