"Od początku listopada zabezpieczamy truskawki w supermarketach"
2024-04-15 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Poza wynikami komercyjnymi, obecna kampania truskawkowa na południu Włoch jest uważana przez specjalistów za wyjątkowo nietypową pod względem agronomicznym i produkcyjnym, już w pierwszych tygodniach jesieni, gdy poważne problemy z słabym ukorzenieniem roślin zmusiły plantatorów do wielokrotnych wymian.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki - z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




