Fresh Point Magazine - magazyn dla profesjonalistów rynku owoców i warzyw
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 13 maja
2024-05-14 00:00
Rusza nowa kampania wiśni z odmianą Bigarreau; pojawiają się także pierwsze odmiany Ferrovia i Durone. Rozpoczyna się także sprzedaż brzoskwiń o żółtej pulpie z Hiszpanii, podczas gdy wolno rosną ilości brzoskwiń importowanych z tego kraju. Zakończona została
czytaj dalej
Jak wydobyć maksymalne potencjały dyni, od pola do punktu sprzedaży? Po omówieniu arbuza w drugim odcinku serii z Basf Nunhems przechodzimy teraz do melonów, ponownie z Matteo Bano, menedżerem ds. arbuzów i melonów od hodowcy. To historia innowacji.
czytaj dalej
Dole wprowadza do Włoch linię 6 egzotycznych owoców.
2024-05-13 00:00
Na targach Macfrut firma Dole Italia zaprezentowała swoją nową egzotyczną linie, na którą również inwestuje w komunikację zewnętrzną.
czytaj dalej
Drugiego dnia Macfrut odbyła się debata na stoisku La Grande Bellezza Italiana, pierwszej sieci przedsiębiorstw warzywniczo-owocowych we włoskim krajobrazie ogrodniczym. Okrągły stół w całości poświęcony kobietom, zatytułowany „Wartość owoców i warzyw w punkcie sprzedaży”.
czytaj dalej
Docenianie i opowiadanie o warzywach i owocach, kobieca perspektywa na targach Macfrut.
2024-05-10 00:00
Drugiego dnia Macfrut odbyła się debata na stoisku La Grande Bellezza Italiana, pierwszej sieci przedsiębiorstw owocowo-warzywnych we włoskim krajobrazie ogrodniczym. Okrągły stół, zatytułowany "Wartość owoców i warzyw w punkcie sprzedaży", był całkowicie dedykowany kobietom.
czytaj dalej
Pomodoro dla Badań, zebrano 600 000 euro
2024-05-09 00:00
Liczby sukcesu dla siódmej edycji Pomidora dla badań. Dobry dla ciebie, dobry dla środowiska, która odbyła się w sobotę 20 i niedzielę 21 kwietnia 2024 roku. Fundacja Umberto Veronesi Ets, przy wsparciu Anicav (Krajowe Stowarzyszenie Przemysłowców Warzywnej Konservy Żywnościowej) i Ricrea.
czytaj dalej
Już od pierwszych godzin porannych można było przewidzieć duże natężenie ruchu, które dotknęło hale wystawowe, z pełnymi parkingami i kolejkami przy bramkach. Wiele wydarzeń było zaplanowanych, a wiele manifestacji i wydarzeń odbywało się w ciągu dnia. Dzisiaj zakończyły się dwudniowe wydarzenia.
czytaj dalej
Tym razem nawet stoiska na korytarzach zostały sprzedane: były one wszędzie, w głównym holu, w pawilonach A i C, które w poprzednich edycjach nie były wykorzystywane, nawet w amfiteatrze zwykle przeznaczonym na uroczystości otwarcia oraz spotkania instytucjonalne, co pokazuje, że skala wydarzenia była duża.
czytaj dalej
Z okazji rozpoczęcia Macfrut rozpoczynamy serię krótkich filmów, w których 6 przedsiębiorców, którzy stworzyli sieć włoskich firm owocowo-warzywnych La Grande Bellezza Italiana, opowiadają w jednej minucie o wartościach i wizji, które umożliwiły to unikatowe przedsięwzięcie w branży włoskiej.
czytaj dalej
Z okazji rozpoczęcia targów Macfrut rozpoczynamy serię krótkich filmów, w których 6 przedsiębiorców, którzy stworzyli sieć włoskich firm owocowo-warzywnych La Grande Bellezza Italiana, opowiadają w ciągu minuty o wartościach i wizji, które uczyniły to unikatowym w branży włoskiej.
czytaj dalej
Tym razem nawet stoiska przecięły: były wszędzie, w głównym holu, w pawilonach A i C, które w poprzednich edycjach nie były używane, nawet w amfiteatrze zwykle przeznaczonym na uroczyste otwarcie i spotkania instytucjonalne, aż do tego stopnia, że przerwa w ceremonii otwarcia została skrócona.
czytaj dalej
Kissabel rośnie w półkuli południowej.
2024-05-08 00:00
Globalny projekt Kissabel, odmiana jabłka o czerwonym miąższu, rozwija się również na półkuli południowej, w szczególności w Australii, Chile i RPA. Partnerami programu Ifored, poświęconego jego rozwojowi, są Montague (Australia), Unifrutti (Chile), Moño Azul (Argentyna), Dutoit (RPA) i Yummy.
czytaj dalej
Kissabel rośnie na półkuli południowej.
2024-05-08 00:00
Globalny projekt Kissabel, czerwonego miąższu jabłko, rośnie również na Południowej Półkuli, w szczególności w Australii, Chile i RPA. Partnerzy programu Ifored, dedykowanego jego rozwojowi, obejmują Montague (Australia), Unifrutti (Chile), Moño Azul (Argentyna), Dutoit (RPA) i Yummy.
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 6 maja.
2024-05-07 00:00
Rozpoczyna się sezon brzoskwiń i nektarynek, początkowo z hiszpańską produkcją. Wkrótce ruszy także sezon czerwonych cebulek z Kalabrii. Niskie temperatury hamują wzrost popytu na melony. Kończy się sezon truskawek z regionu Basilicata, a już niedługo będą dostępne pierwsze.
czytaj dalej
Skup uwagi na nowej linii egzotycznych owoców. Z kompletnie odnowionym stoiskiem, Dole Italia jest gotowa przyjąć odwiedzających na targach Macfrut (hala B3, stoisko 75).
czytaj dalej
Ceny warzyw i owoców we Włoszech na 6 maja
2024-05-07 00:00
Rusza kampania brzoskwiń i nektarynek, początkowo z hiszpańskiej produkcji. Wkrótce rozpocznie się również zbieranie czerwonych szczypiorów z Kalabrii. Niskie temperatury hamują wzrost popytu na melony. Kończy się sezon na truskawki z Basilicaty, a zbliżają się pierwsze...
czytaj dalej
Made in Nature zawitało do LifeGate.
2024-05-07 00:00
Projekt Made in Nature, poświęcony organicznej produkcji warzyw i owoców przez Cso Italy i finansowany przez Unię Europejską, będzie po raz trzeci obecny na targach Macfrut 2024 (Cso Bio-Made in Nature, B1-115). Będzie również opowiedziany przez LifeGate. Wśród uczestników znajdą się: Brio, Canova, Ceradini, Conserve Italia Orogel.
czytaj dalej
Innowacje w arbuza #freshtalks z Basf Nunhems
2024-05-07 00:00
"Dane potwierdzają: to, co najbardziej wyróżnia różnorodność arbuza Nunhems, to jakość organoleptyczna. Widzieliśmy, że to właśnie to pozwoliło na silne przeforsowanie się na wszystkich rynkach, na które trafił bezpestkowy melon." - Matteo Bano, kierownik ds. klientów
czytaj dalej
Firma skupiona jest na nowej linii egzotycznych owoców. Dole Italia jest gotowa przyjąć odwiedzających na Macfrut (hala B3, stoisko 75) z w pełni odnowionym stoiskiem.
czytaj dalej
Innowacje w uprawie arbuza #freshtalks z firmą Basf Nunhems.
2024-05-07 00:00
"Dane potwierdzają: to, co najbardziej wyróżnia odmianę arbuzów Nunhems, to jakość sensoryczna. Zauważyliśmy, że to właśnie to umożliwiło silną penetrację na wszystkie rynki, na które trafiły nasze bezpestkowe melony. " - Matteo Bano, kierownik ds. klientów
czytaj dalej