"Mimo wycofania produktu, maltańczyk z Tunezji nadal cieszy się dużą popularnością"
Flagowy produkt Med'Essor, czyli maltańczyk z Tunezji będzie jeszcze przez kolejny miesiąc na rynku. W tym roku kampania rozpoczęła się nieco wcześniej niż zwykle, bo 7 stycznia. Podobnie jak w przypadku wielu innych produktów z regionu śródziemnomorskiego, wolumeny maltańczyków są w tym roku niższe, "nawet o 30% w stosunku do roku ubiegłego", jak twierdzi Mourad Ben Salem.
Ale wydarzenie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.