Lidl Włochy: promowanie lokalnych produktów i współpraca z Fdai #Repartofresh
2025-12-01 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Wróćmy do rozmowy o Lidlu, tym razem skupiając się na dziale warzywno-owocowym grupy. W zeszłym tygodniu opowiadaliśmy o projekcie poświęconym sycylijskiemu awokado, obecnym w asortymencie punktów sprzedaży tej firmy. Dziś Alessia Bonifazi, odpowiedzialna za sprawy korporacyjne.
Freshpointmagazine.it
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Awokado
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



