Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Oferta dla konsumenta gotowego do spożycia produktu i redukcja marnowania, to wyzwanie tylko dla ekspertów"

2025-10-08 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Po peruwiańskim sezonie awokado z nadmiarem, niskimi cenami i promocjami ponownie staje się jasne, że konsumenci wolą kupować gotowe do jedzenia owoce, nawet jeśli muszą za nie więcej zapłacić. Dla sprzedawców detalicznych i dojarków to wyzwanie polega na pozyskaniu tych owoców, jednocześnie minimalizując ilość odpadów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Awokado

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem