"Pitahaya ma szansę stać się regularnie dostępnym produktem na półkach supermarketów"
2025-11-26 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W śladzie mango i awokado, tak zwane mniejsze egzotyki także stają się coraz bardziej popularne. "Produkty takie jak pitahaya były dużo bardziej ekskluzywne kilka lat temu, ale teraz zyskują na popularności. Zamiast kilku palet tygodniowo, sprzedajemy teraz kilka palet dziennie. Teraz
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



