ProHass przewiduje wzrost sprzedaży awokado o 37 procent w bieżącym sezonie.
2025-04-08 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Jednym z najważniejszych działań ProHass jest współpraca z World Avocado Organization (WAO), która promuje awokado w Europie, oraz Peruvian Avocado Commission (PAC), która zajmuje się promocją konsumpcji awokado w Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem