Wideo: Jak nawiązać kontakt z pokoleniem Z
2025-12-02 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Od awokado chic po trendy z maksymalną zawartością błonnika, następne pokolenie klientów patrzy na owoce inaczej. To zmienia sposób, w jaki są one promowane, sprzedawane, a nawet o nich rozmawiane. Podczas Globalnej Wystawy Produktów Spożywczych i Kwiatów IFPA w Kalifornii, wiodący marketerzy ujawnili, jak te konsumentki z pokolenia Z.patrzą na owoce.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



