Zainteresowanie awokado przed Super Bowlem było duże w sprzedaży detalicznej, ale słabsze w gastronomii.
2025-02-10 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Podczas gdy sprzedaż awokado przed Super Bowlem - wydarzeniem, podczas którego spożywa się dużo awokado - była normalna na poziomie detalicznym, popyt związany z gastronomią był nieco inny. "Popyt gastronomiczny był nieco opóźniony, zależnie od regionu. W południowej Kalifornii zauważyliśmy pewien spadek w gastronomii".
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



