Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Brytyjscy sprzedawcy promują spożycie bananów i ananasów.

2025-10-14 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Fyffes i Morrisons ogłosili wspólną kampanię promocyjną w sklepach, dotyczącą bananów i ananasów, która będzie realizowana w 488 placówkach Morrisons w całym Zjednoczonym Królestwie. Inicjatywa o nazwie "Jedz je, Lubi je, Kochaj je" ma na celu zachęcenie konsumentów do wypróbowania i odkrycia różnych sposobów na cieszenie się tymi dwoma owocami.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Banany

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem