Chiquita, kampania zaskakująca, aby uczcić banany jako przekąskę.
2025-06-16 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Firma Chiquita rozpoczyna wielokanałową kampanię "Likely the Best Snack Ever", zachęcając do odkrycia banana jako idealnej przekąski na każdą okazję. Została także wypuszczona specjalna kolekcja 11 limitowanych naklejek "Messaggi giocosi con leggerezza" z zabawnymi wiadomościami.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem