Chiquita wprowadza kampanię „Prawdopodobnie Najlepsza Przekąska Wszech Czasów”
2025-06-17 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Chiquita zaprezentowała ambitną nową kampanię marketingową, aby ustawić się jako pierwszy wybór przekąski dla konsumentów. Kampania „Prawdopodobnie najlepsza przekąska wszechczasów” ma na celu promowanie bananów marki jako naturalnie słodkiej, czystej opcji do lunchboxów, torby na siłownię czy podczas podróży.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem