"Dzięki Tour de France, teraz możemy promować francuskie banany w środku lata"
2025-07-17 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Od 7 lat francuska banan jest oficjalnym partnerem Tour de France. Jest ona jedynym przedstawicielem ultra-marynaryjnej rolnictwa, a także jedynym owocem obecnym na wydarzeniu. Géraldine M'Barga M'Boa, menedżer ds. relacji publicznych odpowiedzialny za duże wydarzenia, oraz Audrey Ktourza z UGPBAN.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



