Indeks Konsumenta YouGov: Egzotyczne owoce i banany są czynnikami napędzającymi sukces - papryka hamuje sprzedaż
2025-04-29 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Głównym czynnikiem wzrostu sprzedaży w marcu 2025 roku jest świeże owoce (+7% w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku). Jednocześnie wzrost cen płatnych, wynoszący 3%, jest tylko nieznacznie poniżej średniego wzrostu cen w sektorze FMCG, co przyczynia się do dwucyfrowego wzrostu sprzedaży owoców.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem