Kampania artystyczna Chiquity utrzymuje banany na fali trendów.
2025-03-26 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Międzynarodowa marka owocowa Chiquita twierdzi, że przekształciła Kolonię w „najmodniejsze” miasto w Niemczech po otwarciu swojej pierwszej instalacji sztuki immersywnej, będącej częścią najnowszej kampanii marketingowej dla konsumentów Pop by Nature 2.0.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem