Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Kampania artystyczna Chiquity utrzymuje banany na fali trendów.

2025-03-26 12:00
Źródło: Fruitnet.com
Międzynarodowa marka owocowa Chiquita twierdzi, że przekształciła Kolonię w „najmodniejsze” miasto w Niemczech po otwarciu swojej pierwszej instalacji sztuki immersywnej, będącej częścią najnowszej kampanii marketingowej dla konsumentów Pop by Nature 2.0.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Banany

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem