"Musimy utrzymać więź, która nas łączy z konsumentami"
2025-05-21 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Od 13 maja do 2 czerwca 2025 roku francuskie banany będą odgrywać główną rolę w trzech paryskich stacjach kolejowych. Nowa kampania komunikacyjna będzie podkreślać ich status ulubionej marki we Francji. Kampania na stacji Saint-Lazare Plakaty na stacjach i dystrybucja bananów przez trzy kolejne
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



