Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Prognozujemy wzrost sprzedaży w tygodniu walentynkowym o 50% w porównaniu z ubiegłym rokiem."

2025-02-17 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Tydzień walentynkowych wyprzedaży jagód, mango i owoców krojonych był naprawdę udany w krajach bałtyckich: Estonii, Łotwy i Litwy dla firmy No Bananas. Miało to miejsce pomimo ulewnych deszczów w głównych krajach dostarczających owoce, takich jak Hiszpania, oraz zimna w Grecji. Andero Keronen, właściciel No Bananas,

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Banany

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem