"Ambrosia wraca na ekrany telewizorów z kampanią „Boskie dla całej rodziny”"
2025-02-03 13:00
Źródło:
Fruitnet.com
Jabłka Ambrosia powracają na ekrany telewizorów w Hiszpanii w lutym tego roku ze swoim 20-sekundowym spotem reklamowym opartym na przekazie, że są idealnym wyborem dla całej rodziny. Marka będzie również sponsorem niektórych najpopularniejszych programów obecnie emitowanych.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem