Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Ambrosia wraca na ekrany telewizorów z kampanią „Boskie dla całej rodziny”"

2025-02-03 13:00
Źródło: Fruitnet.com
Jabłka Ambrosia powracają na ekrany telewizorów w Hiszpanii w lutym tego roku ze swoim 20-sekundowym spotem reklamowym opartym na przekazie, że są idealnym wyborem dla całej rodziny. Marka będzie również sponsorem niektórych najpopularniejszych programów obecnie emitowanych.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem