Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Blue Whale odświeża dział z jabłkami za pomocą innowacyjnego marketingu"

2025-01-24 12:00
Źródło: Fruitnet.com
W odpowiedzi na spadające spożycie jabłek w Europie, francuska firma Blue Whale twierdzi, że ożywienie segmentu jabłek i poszerzenie oferty różnych odmian staje się kluczowe.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem