Blue Whale zwraca się do nowych konsumentów w Azji za pomocą strategii skierowanej na rynek premium.
2025-09-24 16:00
Źródło:
Fruitnet.com
Francuski eksporter jabłek Blue Whale przyspiesza swoją ekspansję w Azji, skupiając się na wysokiej jakości odmianach i bardziej zindywidualizowanym podejściu, aby sprostać szybko zmieniającym się preferencjom konsumentów w regionie.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem