Dolce Vita de Melinda: pierwsze jabłko, które „paraduje” na Milan Fashion Week
2025-02-26 00:00
Źródło:
Fruittoday.com
W tym tygodniu Milano Fashion Week nie tylko prezentuje najnowsze trendy w modzie, ale także staje się miejscem innowacyjnej akcji marketingowej, w której główną rolę gra jabłko Dolce Vita, jedna z strategicznych odmian Melindy. Inicjatywa została ogłoszona podczas
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem