Flash Gala przyciąga uwagę na chińskim rynku.
2025-11-18 02:00
Źródło:
Fruitnet.com
W silnie konkurencyjnym chińskim środowisku detalicznym większość jabłek sprzedawana jest ogólnie przez kanały hurtowe. Ale, według JJ van der Spuy, dyrektora handlowego w Core Fruit, wszystko to zmieniło się wraz z pojawieniem się marki Flash Gala jako prawdziwie południowoafrykańskiej marki jabłek.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



