Jabłko "cool": Pink Lady® staje się marką stylu życia.
2025-10-28 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Pink Lady® nie jest już tylko "zwykłym jabłkiem": stała się marką zdolną definiować styl życia, marką lifestyle, która komunikuje się z konsumentami za pomocą języka emocji. Takie przesłanie pochodzi od Cédrica Modica Amore, strategicznego menedżera ds. marketingu Pink Lady Europe.
Italiafruit.net
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



