Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Jabłko "cool": Pink Lady® staje się marką stylu życia.

2025-10-28 00:00
Pink Lady® nie jest już tylko "zwykłym jabłkiem": stała się marką zdolną definiować styl życia, marką lifestyle, która komunikuje się z konsumentami za pomocą języka emocji. Takie przesłanie pochodzi od Cédrica Modica Amore, strategicznego menedżera ds. marketingu Pink Lady Europe.

Więcej. Przejdź do artykułu

Italiafruit.net
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem