Jabłko Val Venosta uruchamia wielokanałową kampanię w Wenecji.
2025-11-24 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Jakość jabłek z Doliny Val Venosta dociera do Wenecji dzięki wielokanałowemu projektowi sprzedaży krzyżowej. Oprócz nowego etapu projektu Applepairing, Wenecja zostanie zaangażowana w kampanię zwiększania świadomości marki oraz w konkurs z nagrodami, aby opowiedzieć historię podróży pełnej smaku.
Freshpointmagazine.it
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



