KANZI® prezentuje nową tożsamość marki i kampanię z okazji rozpoczęcia nowego sezonu zbiorów w Europie
2025-10-08 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Plon z 2025 roku dociera teraz do sklepów w całej Europie. Dzięki sprzyjającym warunkom wzrostu producenci jabłek KANZI® donoszą o doskonałej jakości owoców, zarówno pod względem smaku, jak i wyglądu, wzmacniając tym samym pozycję KANZI® jako preferowanej odmiany wśród konsumentów.
![Fruitnet.com]() 
Fruitnet.com
 
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




