Kanzi ujawnia odświeżoną tożsamość marki i kampanię Power To Go! wraz z rozpoczęciem sezonu w Europie.
2025-10-08 08:00
Źródło:
Fruitnet.com
Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu europejskich jabłek, jedna z wiodących odmian na rynku, Kanzi, zaprezentowała nową tożsamość marki.
![Fruitnet.com]() 
Fruitnet.com
 
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




