Marki przynoszą radość włoskiemu przemysłowi jabłkowemu.
2025-01-16 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Marka jabłka o nazwie Cosmic Crisp powróciła na europejskie rynki, poparta serią specjalnych wydarzeń i komunikacji mających przekonać młodych i miejskich konsumentów do delektowania się nim "pod każdym niebem, od wschodu do zachodu słońca".
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem